miercuri, 9 septembrie 2009

Vizita la liceu

OK...stabilisem cu A. ca astazi mergem la liceu sa ne uitam pe liste....zis si facut....ne intalnim noi la vestitul City Mall , ne urcam in autobuz si mergem la liceu. Ne-am invartit umpic pe acolo , prin curte , pe la avizier , am vazut ce ne interesa pe acolo si ne hotaram sa mergem spre unirii...back home. Dar...cand sa iesim pe poarta ce aud din spate...un "Doamna ma'ta ce mai face" foarte cunoscut ...si cu un ecou foarte puternic....raman 2 secune de ploc si hotarasc sa ma uit in spate....cine credeti ca era....D-nul Chitzimia insotit de D-nul Gageanu( Gagydiva) , primul mentionat parand foarte fericit ca ma vede ( poate din cauza ca nu ma mai are la clasa)....il salut si pe el si pe cel care traieste mereu "experentze de veatza" si incepem sa povestim....Gagy imi povestea de ce s-a intamplat prin turcia in timp ce tzutzurel (chitzi) dadea din mustati....semn ca dorea sa scape de mine sa poata pleca...ok...terminam de povestit si ne despartim foarte fericiti ( mai mult sau mai putin) ca incepe scoala si ca ne vom vedea aproape in fiecare zi ( la draq). Dar bineinteles ca inainte de a ne despartii a trebuit ca tzutzurel sa faca si doua sau trei comentarii la adresa lui A. doar era fata...putea rezista? Sigur ca nu.....Bun...plec impreuna cu A. de la liceu , ajungem pe la piata unirii....acolo ce vedem....2 tipe slaite pe asfalt....nu am acordat atentia , ne-am urcat in autobuz si am mers acasa... Cam asa se poate rezuma o plimbare la liceu in anul 2009. But is still a missing piece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu