duminică, 13 septembrie 2009

Meci , telefoane , aniversari...

Se pare ca nu am mai scris nimic de doua zile. Asta pentru ca ieri a fost ziua mea......ziua mea full ( si de nastere). De ce full ? pentru ca la ora 9.00 a trebuit sa plec de acasa ca sa ajung la liceu la T.Vianu pentru un meci amical ( unde desigur am castigat ) meci ce s-a dovedit a incepe pe la ora 12.30....bun....se termina meciul toata lumea de la mine din echipa e fericita ca am castigat desi era doar un meci amical....ne mai oprim prin parc , mai fumam o tigara , doua , trei ca doar de....suntem sportivi...dupa care ne continuam drumul spre casa.....Acasa alta bucurie....telefoanele sunau mai rau decat la serviciul clienti de la cosmote...toata lumea ma cauta penteu a ma felicita....etc etc.....reusesc si eu intr-un final sa adorm pe la 4 jumate in ciuda diferitelor melodii ale telefoanelor.....yupiii....2 ore de somn inainte de party.....ce party ...?? Majoratul domnului M. unde toata lumea era foarte suparata ca nu se serveau si savarine(pt domni) si eclere (pt doamne) . Totul a fost super...bine inteles ca pe la ora 10-11 la vreo 2-3 ore dupa ce ajunsese toata lumea se dusesera deja sticlele de wisky....asa ca am hotarat alaturi de d-nul T. si domnisoara D. sa gustam putin vinulet.....gustam si vinuletul dupa care ....toata lumea...hai la dans......a inceput nebunia....toata lumea se agita , radea , dansa....pana la momentul in care apare in mijlocul localului o masa plina de pahare...hopaaa....incepe a se canta la multi ani sarbatoritului dupa care incep sa bubuie sticlele de sambanie......toata lumea fericita , in jurul majorului nostru , sarbatoritul nostru sufla in lumanari dupa care...ce credeti....o baie cu sampanie...:>:>:>....foarte tare....tot era toata lumea incinsa....se face intr-un tarziu 4.30 , vine microbuzul , ne duce inapoi de la punctul de plecare ( cu tot cu vinul luat la pachet ) IMGB.

P.S: Tot acest microbus ne-a si dus la destinatie de la IMGB....but is still a missing piece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu